طنز
 
طنز
 
 

 

 

قصه از اونجا شروع شد که گفت:

اگه دوسم داری ثابت کن.

گفتم: چه جوری؟

گفت: رگتو بزن.

رگمو زدم و وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم،

گفت: اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی

گفتم:گرفتی مارو کصصصصااااافت

...

...

 

صرفا جهت اطلاع!!!!سلام به همه

امیدوارم حال همتون خوب باشه!!!

چندی پیش باخبر شدم که سید حسن نصرا...دیشب موقع خواب به دلایل امنیتی 13 بار از محلی به محل دیگر میرفتند!!!!


 

 

تبریک می گم به همه...

امروز طی یه عملیات بسیار زیرکانه تونستیم انبار شیرینیجات خونه که برای عید

سازمان دهی شده بود رو کشف و در چند ساعات اون رو منهدم کنیم...مادر جان به

سراحت این شسکت عظیم رو بهت تسلیت می گم...و از پدر طلب مقفرت می کنیم....

باشد که رستگار شویم

....

... 


نمی دونم چرا توی این چند سال هر چی بلا بود سر چیزایی که اولش "پ" بود افتاد:
.
پیکان : از رده خارج شد
.
پراید: گرون شد
... .
پسته: سوژه شد
.
پول: بی ارزش شد
.
پ ن پ : مد شد
.
پارو: خاطره شد
.
پک به قلیون: غیر مجاز شد
.
پدر : کمرش خم شد
.
پاهامون : واریسی شد
.
پیش بینی : غلط از آب در اومد (داستان 2012)
.
پیامک : همه گیر شد
.
پند و اندرز : تکراری شد
.
پست تکراری : باب شد
.
.
چه سرّی توی این حرف پ نهفته خدا می دونه

...

...


جوگیر نشیدبا پسر عمم نشستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم ، 
آخر فیلم جوگیر شدم سینه خیز رفتم تلوزیونو خاموش کردم ؛ اومدم
دیدم پسر عمم تیر خورده مرده

...

...

 

نصیحت دایی .یه بارمامانم بهم شک کرده بود...فکرکرده سیگارمیکشم،زنگ زده داییم

بیادنصیحتم کنه نزدیک ظهربودداییم اومدوضوگرفت نمازش وخوندناهارش وخورد،

خعلی ساده وخاکی اومدرومبل پیشم یه سیب برداشت وگفت؛ عزیزم این سیب

رومی بینی؟گفتم؛بله دایی..گفت؛دیگه سیگارنکش،ینی توعمرم اینطوری قانع نشده بودم...

.

..

ازم عوارض داروآب ریزش بینی دارم ، رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت بگیرم . تو عوارض

 جانبیش نوشته:
.
.

سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب دو بینی، اختلال در تشخیص،

نارسایی کبد، نارسایی کلیه، نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی! ...

پشیمون شدم ، میکشم بالا امنیتش بیشتر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:41 :: توسط : ابوالفضل پناهی

درباره وبلاگ
سلام من ابوالفضل پناهی مدیر وبلاگ لک به شما خوش آمد می گویم ولحضات خوشی را در وبلاگ خودتون را دارم .
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش سرگرمی و آدرس lak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 12725
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<